فرماندار مسجدسلیمان :خدمات بزرگی در دولت مردمی و خدمتگزار برای توانمندسازی مددجویان بهزیستی شهرستان اختصاص داده شد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

واگذاری ۵۳ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی در شهرستان مسجدسلیمان/اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی زنان بی سرپرست و بدسرپرست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان صبح امروز یکشنبه با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان،کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان و مسئولین دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای مشارکت های مردمی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 مسیرمردم ؛به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان صبح امروز یکشنبه با حضور پیمان مولایی فرماندارمسجدسلیمان ،کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان و مسئولین دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ادارات جلسه شورای مشارکت های مردمی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک عید غدیرقربان گفت:بهزیستی یکی از مجموعه های مهم و فعال شهرستان در خدمت رسانی به افراد نیازمند و مددجو است که در این زمینه خدمات خوبی هم در دولت مردمی و خدمتگزار ارائه شده است.

وی ادامه داد:بیش از ۷ میلیارد تومان در حوزه تعمیر و ساخت مسکن به مددجویان در شهرستان تسهیلات واگذار گردید و حدود ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در جهت توانمندسازی برای افراد نیازمند در سال های ۱۴۰۲/۱۴۰۱ در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت شد.

مولایی ادامه داد:یکی از مهم ترین برکات سفر رئیس‌جمهور شهید کشورمان،اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای استقرار نمایشگاه دائمی صنایع دستی برای زنان بدسرپرست و بی سرپرست بود که امروز در مراحل اجرایی خود است.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان تاکید نمود:خوشبختانه در دوساله گذشته با پیگیری های صورت گرفته،۷ مرکز شبانه شبانه روزی مشاوره در شهرستان تاسیس شدند که نقش مهمی را در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا خواهند کرد.