کل اخبار 26735 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۱ - تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 - July - 2024
  • ساعت :
    تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

    رئیس شورای شهر: بحث کنترل پروژه‌ها بیش از پیش مدنظر شهرداری قرار گیرد

    پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از اقدامات و ظرفیت‌های شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان و توجه به ارتقای سطح زندگی آنها تقدیر و تشکر کرد.
    بحث کنترل پروژه‌ها بیش از پیش مدنظر شهرداری قرار گیرد

     مسیرمردم؛پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از اقدامات و ظرفیت‌های شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان و توجه به ارتقای سطح زندگی آنها تقدیر و تشکر کرد.

     

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سید محمدعلی پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ضمن پایبندی به قانون و مجموعه شهرداری به ویژه شهردار اهواز سعی در خدمترسانی به شهروندان و ارتقای سطح رفاه آنها می‌باشند.
    این مقام مسئول با اشاره به اهمیت مبحث کنترل پروژه در کنار انجام مراحل مختلف پروژه‌های شهرداری اهواز گفت: ضروریست برای سایر پروژه‌های خدمترسانی زمانبندی مشخص شود تا هم شهروندان نسبت به انجام آن آگاهی لازم را داشته باشند و هم شهرداری ملزم به رعایت آن‌ گردد تا پروژه‌ها زودتر به نتیجه برسند.
    وی با درخواست تلاش بیشتر همه مجموعه‌ها از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جا دارد از زحمات قرارگاه سازندگی و به ویژه سپاه در امر محرومیت زدایی به صورت ویژه تقدیر و تشکر گردد.
    رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با عنوان اینکه باید تلاش کنیم سطح رفاهی شهروندان با کمک کارخانجات موجود در اهواز تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی به آنها ارتقا پیدا کند افزود: در سطح کلا می‌بینیم برخی از آن‌ها در حل مشکلات کشوری سهیم هستند، اما این کارخانجات حداقل به فضای پیرامون خود رسیدگی نمی‌کنند.
    این مقام مسئول پیشنهاد داد: فهرستی از پیمانکاران خوشنام اهوازی تهیه گردد تا از ظرفیت آنها در پیشبرد توسعه اهواز به خوبی استفاده شود.
    وی راه حل برخی مشکلات اهواز را توجه به ظرفیت‌های خدادادی از جمله رودخانه کارون به عنوان یکی از روندهای توسعه اهواز دانست و افزود: برخی از مشکلات شهری نیز با همکاری و کمک کارخانجات و صنایع قابل حل است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت مسیر مردم منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا