کل اخبار 26769 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : چهارشنبه - ۱۳ - تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 - July - 2024
  • ساعت :
    تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

    نوسازی ۲۱۰ دستگاه تاکسی شهر اهواز در سال۱۴۰۳

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با اقدامات انجام شده در مجموع طی سال جاری ۲۱۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی اضافه می‌شود.
    نوسازی ۲۱۰ دستگاه تاکسی شهر اهواز در سال ۱۴۰۳

     مسیرمردم؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با اقدامات انجام شده در مجموع طی سال جاری ۲۱۰ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی اضافه می‌شود.

    امیر صفی‌خانی اظهار کرد: مراسم رونمایی و تحویل ۷۵ دستگاه تاکسی جدید که جایگزین تاکسی‌های فرسوده هستند، انجام شد و در این مراسم از ۱۳۸ دستگاه تاکسی در مرحله تحویل، ۷۵ دستگاه رونمایی و تحویل رانندگان تاکسی اهوازی شده است.

    وی افزود: ۶۳ دستگاه تاکسی دیگر در شهریور رونمایی و تحویل رانندگان تاکسی خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: برای نوسازی ۱۳۸ دستگاه تاکسی ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی اعطا شده است.

    صفی‌خانی ادامه داد: سال ۱۴۰۳ با اقداماتی که توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در حال انجام است، ۷۲ دستگاه تاکسی دیگر هم در مرحله صدور پیش فاکتور است که به امید خدا در بهمن و همزمان با دهه مبارک فجر شاهد تحویل تاکسی‌ها خواهیم بود.

    وی تاکید کرد: تحویل این ۲۱۰ دستگاه تاکسی با کمک سازمان‌هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و مشارکت بانک‌های ملی و صادرات صورت گرفته است که گام بلندی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهواز است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: از ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی که نیازمند نوسازی است، ۱۴۵۰ دستگاه نیازمند نوسازی شده است که با احتساب ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه برای هر تاکسی و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیاز است.

    صفی‌خانی اضافه کرد: در صورت همکاری و همیاری صنایع و شرکت‌های بزرگ واقع در اهواز و تأمین تسهیلات بانکی مورد نیاز، نوسازی تمام تاکسی‌های فرسوده امکان‌پذیر است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت مسیر مردم منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا