تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۳۹

انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین خانه مطبوعات و هیئت اسکواش خوزستان

تفاهم‌نامه ای با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های اسکواش اعضای خانه مطبوعات با هیئت اسکواش استان خوزستان، به امضاء رسید.

مسیرمردم :تفاهم‌نامه ای با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های اسکواش اعضای خانه مطبوعات با هیئت اسکواش استان خوزستان، به امضاء رسید.
در رویدادی که نشان‌دهنده پیوند میان ورزش و رسانه است، خانه مطبوعات و هیئت اسکواش استان خوزستان، تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه با هدف تقویت همکاری‌های دوجانبه و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های اسکواش اعضای خانه مطبوعات، به امضاء رسید که فرشاد بهمن، مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، و مهراد آران، رئیس هیئت اسکواش این استان، حضور داشتند.

بهمن در سخنانی اظهار داشت: این همکاری نمادی از ارزش‌های مشترک ما در زمینه توسعه فرهنگ ورزش و رسانه است که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ گسترش پیدا کند.

وی در بخشی دیگر افزود: از جمله موضوعات مطروحه در این تفاهم‌نامه شامل برگزاری دوره‌های آموزشی اسکواش برای اعضای خانه مطبوعات و استفاده از سالن‌های اسکواش برای تمرین و بهبود مهارت‌های فیزیکی و ورزشی اعضا است.

همچنین آران در همین زمینه گفت: ما مفتخریم که با خانه مطبوعات همکاری می‌کنیم و امیدواریم این شراکت به ترویج فرهنگ ورزش و معرفی جامع از ورزش اسکواش و به سلامتی اهالی رسانه کمک کند.

رئیس هیئت اسکواش استان در پایان عنوان کرد: این تفاهم‌نامه گامی مهم در جهت تقویت روابط بین دو نهاد و ایجاد فرصت‌های جدید برای اعضای خانه مطبوعات در زمینه ورزش اسکواش به شمار می‌رود. انتظار می‌رود که این همکاری منجر به توسعه بیشتر فعالیت‌های ورزشی و ارتقاء سطح سلامت جامعه رسانه‌ای شود.