تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۴۷

نبود برنامه و مدیریت لازم؛ سوءمدیریت، عامل اصلی سقوط نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که چند سال است در حال طی یک دور باطل است، در لیگ بیست و سوم به اوج خود رسید و به لیگ یک سقوط کرد.
 مسیرمردم ؛تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که چند سال است در حال طی یک دور باطل است، در لیگ بیست و سوم به اوج خود رسید و به لیگ یک سقوط کرد.

مسئولان باشگاه آنقدر در پی چاره اندیشی برای حل معضلات و مشکلات فراوان این تیم نبودند که همین چالش‌ها تیشه به ریشه یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتری زد.

مقایسه آماری عملکرد نفت آبادان در دو فصل متوالی

صنعت نفت در حالی در لیگ بیست و سوم با کسب ۲۱ امتیاز به لیگ یک سقوط کرد که در لیگ بیست و دوم نیز در چنین شرایطی برای فرار از سقوط دست و پنجه نرم می‌کرد. اما در نهایت با برتری در آخرین بازی مقابل مس کرمان، معجزه‌وار با ۲۵ امتیاز و سه امتیاز بیشتر از حریف خود، در لیگ برتر ماند.

کاهش ارزش بازیکنان نفت آبادان در لیگ بیست و سوم

مطابق آمار سایت معتبر ترانسفر مارکت، مجموع ارزش بازیکنان صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و سوم ۵.۹۹ میلیون یورو بود که نسبت به لیگ بیست و دوم (۶.۲۸ میلیون یورو) کاهش داشت. بوباکا تراوالی با ۶۵۰ هزار یورو گران‌ترین بازیکن نفت در فصلی که گذشت بود.

ریکانی برترین بازیکن نفت آبادان در لیگ بیست و سوم

طالب ریکانی با ۶ گل زده بهترین گلزن نفت آبادان بود. او همچنین با ۳ پاس گل برترین پاسور این تیم لقب گرفت.

ریکانی کاپیتان نفت، با ۹ تاثیرگزاری در به ثمر رساندن گل‌ها، ارزشمندترین بازیکن این تیم بود.

حواشی فراوان نفت آبادان در لیگ بیست و سوم

صنعت نفت لیگ بیست و سوم را با عبدالله ویسی و تیمی جوان آغاز کرد. بازیکنان عراقی از همان ابتدا چندان مطلوب نشان ندادند. ویسی به خاطر فحاشی هواداران استعفا کرد.

نفت درادامه چالش‌های فراوان برای انتخاب سرمربی داشت و سهراب بختیاری‌زاده انتخاب شد. او نیز به دلیل نگرفتن نتایج لازم کنار گذاشته شد. در نهایت فراز کمالوند سکاندار هدایت تیم شد ولی نتوانست مانع سقوط این تیم به لیگ یک شود.