تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۱۸

فوتبالی پر از خالی با حاشیه های عالی

:باز هم مثل سالیان گذشته شاهد فوتبالی بودیم که گزارشگر بازی اعتراف کرد در طول بازی، بهانه ای پیدا نکرد که صدایش را بلند کند یا فریاد بزند و این حرف، نشان از یک فوتبال بی روح، محتاطانه و غیر تاکتیکی را داد.

هوشنگ نوبخت

مسیرمردم :باز هم مثل سالیان گذشته شاهد فوتبالی بودیم که گزارشگر بازی اعتراف کرد در طول بازی، بهانه ای پیدا نکرد که صدایش را بلند کند یا فریاد بزند و این حرف، نشان از یک فوتبال بی روح، محتاطانه و غیر تاکتیکی را داد.
فوتبالی که با وجود ورزشگاه نسبتا پر از تماشاگر، خالی از تکنیک و تاکتیک و هیجان بود و تنها دستاورد این شهرآورد باز هم حرکات و شعارهای ناشایستی بود که در حضور تعداد زیادی از بانوان هموطن صورت گرفت.
شعارهایی رکیک که متاسفانه از قاب رسانه ملی هم به گوش می رسید و خاطر مردم را مکدر کرد. شعارهایی که نه در فرهنگ ایرانی و ملی ما و نه در آئین دینی و اسلامی ما جایی ندارند و باید علت و بستر فرهنگی آن را بررسی و تحلیل کرد.
بی شک انتظار اهالی فن ، کارشناسان و هواداران واقعی فوتبال این است که با وجود قراردادهای میلیاردی مربیان و بازیکنان در لیگ برتر امسال و حضور چند بازیکن باکیفیت خارجی و این همه توجه رسانه ای به فوتبال باشگاهی ، شاهد یک شهرآورد ایده آل و حداقل در سطح آسیا باشیم.
باز هم شهرآورد صدو سی ام در حالی به پایان رسید که هیچ اندوخته ای به فوتبال باشگاهی ما نیفزود و تنها بینندگان تلویزیونی داخلی و خارجی شاهد حاشیه های نامناسبی در این بازی بی کیفیت بودند.