تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۱۱

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: عملیات طرح تعریض جاده کوشکک و محور ارتباطی شهر‌های گتوند و شوشتر به طول ۵ کیلومتر آغاز شد.
مسیرمردم؛رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت: عملیات طرح تعریض جاده کوشکک و محور ارتباطی شهر‌های گتوند و شوشتر به طول ۵ کیلومتر آغاز شد.

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.