تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۱۷

همایش صنعت و تجاری‌سازی کشاورزی در خوزستان برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی صنعت و تجاری‌سازی کشاورزی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار می‌شود.
همایش صنعت و تجاری‌سازی کشاورزی در خوزستان برگزار می‌شود

مسیر مردم؛  چهارمین همایش ملی صنعت و تجاری‌سازی کشاورزی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار می‌شود.

چهارمین همایش ملی صنعت و تجاری‌سازی کشاورزی با محور ویژه تحول دیجیتال در بخش کشاورزی ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان و محققان این بخش می‌توانند تا ۲۴ شهریورماه پس از ثبت‌نام، مقالات خود را به نشانی www.۴aicconf.ir  ارسال کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام نهایی نیز ۷ مهرماه است.

محورهای اصلی همایش شامل تاب‌آوری در بنگاه‌های اقتصادی وابسته به کشاورزی،  تضمین سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی کشاورزی، هدایت صنعت کشاورزی در جهت امنیت غذایی، تامین سلامت و پایداری محیط زیست، بازاریابی نهاده‌ها، محصولات و صنایع جانبی کشاورزی، بازاریابی محصولات کشاورزی خرده‌پا، بازاریابی محصولات کشاورزی دانش بنیان، فرصت‌های فراروی کشاورزی دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی، مبادلات پایاپا در تجارت خارجی کشاورزی، فرآوری بهینه محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، ضایعات کشاورزی و توسعه صنایع جانبی کشاورزی است.

استفاده از ضایعات کشاورزی و توسعه صنایع جانبی کشاورزی، استفاده از ضایعات کشاورزی، صنعتی و شهری (کشتارگاهی، ضایعات فضای سبز و…) در تامین غذای حیوانات اهلی و خانگی، تقویت صنایع تبدیلی خانگی و کوچک مقیاس محصولات کشاورزی، تعاملات کشاورزی با صنایع پایین دستی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، رویکردهای نوین در توسعه تعامل دانشگاه و صنایع وابسته به کشاورزی، فناوری‌های نوین در تامین آب و انرژی مصرفی در کشاورزی و صنایع وابسته، فرصت‌های سرمایه گذاری در تولیدات گلخانه‌ای و کشاورزی شهری و کاربرد تکنولوژی نانو در صنعت تجاری‌سازی کشاورزی نیز از دیگر محورهای اصلی این همایش است.

این همایش با همکار اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار خواهد شد.