تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعاملی در نقش تخریب‌گر!/ ری برندیگ ناکام بیمه میهن

با تغییرات انجام شده در بیمه میهن، تصور می‌رفت دست‌کم چند طرح جدید بیمه‌ای به منظور تحول در حق بیمه تولیدی و یا ترغیب شبکه فروش از تیم مدیریتی جدید مشاهده شود، اما گویا در جا زدن و یا حتی عقب رفتن از شرایط موجود، در ذات بیمه میهن نهفته است.

 مسیرمردم :با تغییرات انجام شده در بیمه میهن، تصور می‌رفت دست‌کم چند طرح جدید بیمه‌ای به منظور تحول در حق بیمه تولیدی و یا ترغیب شبکه فروش از تیم مدیریتی جدید مشاهده شود، اما گویا در جا زدن و یا حتی عقب رفتن از شرایط موجود، در ذات بیمه میهن نهفته است.

سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن«سید هادی شیخ الاسلامی» را می‌توان یکی از موفق‌ترین مدیران عامل تاریخ شرکت بیمه میهن در تخریب برند این شرکت دانست؛ کسی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانست تمام تلاش‌های مدیران پیش از خود برای احیای این شرکت را از بین ببرد.

مدیر عامل جوان شرکت بیمه میهن پس از ورود به ساختمان خیابان وزرا، ساده‌ترین راه را برای تسویه بدهی‌ها و جلب رضایت مشتریان انتخاب کرد. او ساختمان اصلی شرکت را فروخت تا آب سردی بر سر همه سهامدارانش ریخته باشد.

بیمه میهن که سال‌ها مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت بود و حتی زمزمه انحلال آن نیز به گوش می‌رسید، در شرایط بی‌پولی مطلق، یکی از بزرگترین پروژه‌های بیمه‌ای کشور یعنی بیمه اربعین را در اختیار گرفت تا شاید از این طریق بتواند منابع قابل قبولی را از آن خود کند.

گرچه گزارشی از هزینه و فایده این پروژه نیز در دست نیست، اما با توجه به تجربه شرکت‌های پیشین که بیمه زائران اربعین را بر عهده داشتند، می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا دستاورد مطلوبی از این بابت نصیب بیمه میهن نشده است.

بیشتر بخوانید: بحران دستاوردسازی به سبک غیرتخصصی‌ترین مدیرعامل اتکایی در بیمه اتکایی امین

این شرکت قصد داشت از پروژه اربعین برای ری برندینگ خود استفاده کند و حتی کار تا تغییر لوگوی شرکت نیز پیش رفت، اما نتیجه این اقدام، نه تنها به بهبود برند شرکت نیانجامید، بلکه لوگوی جدید شرکت نیز، هویتی ابتدایی و خنده‌دار از این شرکت به نمایش گذاشت.

سید هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن

با تغییرات انجام شده در بیمه میهن، این تصور می‌رفت که دست‌کم چند طرح جدید بیمه‌ای به منظور تحول در حق بیمه تولیدی و یا ترغیب شبکه فروش از تیم مدیریتی جدید مشاهده شود. اما گویا در جا زدن و یا حتی عقب رفتن از شرایط موجود، در ذات بیمه میهن نهفته است.سهامداران اصلی بیمه میهن، بهتر بود به جای انتصاب مدیران با سابقه کیفری، برای بازسازی برند شرکت، دست‌کم از مدیرانی خوشنام استفاده می‌کردند، ولی به نظر می‌رسد آن‌ها هم به آینده بیمه میهن چندان امیدوار نیستند.