تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

یک خوزستانی سرپرست دبیرکلی سازمان بین المللی اینسکو شد

 پیمان سرپاس، طی حکمی از رئیس سازمان بین المللی اینسکو، به عنوان سرپرست دبیرکلی این سازمان منصوب شد

مسیرمردم: محمدسجاد دهنوی رئیس سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) با صدور حکمی، دکتر پیمان سرپاس را عنوان سرپرست دبیرکلی سازمان اینسکو، منصوب کرد.

سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) طی روند اداری و قانونی در دفتر توسعه پایدار سازمان ملل با کد ۲۴۱۲ ثبت گردیده و در کشورهای مختلف از جمله ایران به شماره ۴۶۶۶۷ در قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران و در اتحادیه بین المللی علوم فناوری و مهارتISTU دانشگاه وست به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، در متن این حکم آمده است؛

برادر ارجمند جناب آقای پیمان سرپاس

سلام علیکم

احتراما با توجه به درایت بی بدیل، شایستگی درخور تحسین و تجارب ارزشمندتان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه پایدار و توسعه عمومی، خدمت رسانی به اعضای محترم اینسکو و حوزه های تخصصی مختلف، جنابعالی را به مدت یک سال به سمت «سرپرست دبیرکلی» سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) منصوب می نماییم. با عنایت به سوابق مدیریتی و اجرایی حضرتعالی امید است، با اتکا به خداوند متعال و ظل توجهات حضرت سبحان با بهره گیری از تمام فرصت ها و ظرفیت های اشخاص حقوقی و حقیقی، مدیران توانمند جهادی، تولیدکنندگان، کارشناسان، متخصصان، صاحب نظران، دکترین علمی و تجربی، خیرین، دانشگاهیان،  اصحاب رسانه، منابع ارزشمند و فرصت های فرهنگی، علمی، اقتصادی و تخصصی کشور در راستای سیاست های کلان و برنامه های راهبردی تبیین شده اینسکو و  با هدف تحقق آرمان های ایران اسلامی موفق و موید باشید. شایسته است در اجرای وظایف محوله به طور مستمر اینجانبان را از چگونگی اقدامات، موانع انجام وظیفه و نتایج ارزیابی واحدهای وابسته و پیوسته مطلع نمایید.