تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات مخابراتی در سطح استان با وجود بارندگی شدید در حالت پایدار قرار دارد.

پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر

مسیرمردم،مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات مخابراتی در سطح استان با وجود بارندگی شدید در حالت پایدار قرار دارد.

رحیم فلاح‌زاده در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وجود شرایط جوی ناپایدار و بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، تدابیر لازم برای رفع سریع اختلالات و برقراری پایداری ارتباطات توسط کارکنان مخابرات منطقه خوزستان انجام شده است.

وی افزود: تیم‌های فنی، عملیاتی و پشتیبانی مخابرات منطقه خوزستان برای هرگونه اختلالات احتمالی ناشی از وجود بارش‌های سنگین و وقوع سیلاب احتمالی، به همراه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در حالت آماده‌باش کامل بودند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته توسط تیم‌های فنی، عملیاتی و پشتیبانی، شبکه‌های ارتباطی سیار، ثابت و دیتا پایدار بوده و در حال حاضر تمام ارتباطات مخابراتی نرمال و به حالت عادی برقرار است.

فلاح‌زاده تصریح کرد: در طول مدت بارندگی، اختلالات به صورت عمده در شبکه‌های ارتباطی وجود نداشته است و اختلال و قطعی در بعضی سایت‌های شبکه همراه اول که به دلیل قطعی شبکه برق ناشی از طوفان و بارندگی سنگین به وجود آمده بود، با پیگیری‌های مستمر، رفع و نرمال شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، در همان ابتدای شرایط جوی و قطع شبکه برق، هاب سایت‌ها با موتور برق وارد شده و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی نرمال و پایدار است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده و رصد و پایش لحظه‌ای شبکه‌های ارتباطی، با تلاش‌های شبانه‌روزی و هدایت تیم‌های آماده‌باش فنی، عملیاتی و پشتیبانی مخابرات منطقه خوزستان، با وجود شرایط جوی و بارش‌های سنگین طی چند روز گذشته، در حال حاضر شبکه‌های ارتباطی سیار، ثابت و دیتا نرمال و ارتباطات مخابراتی در وضعیت پایدار است.