کل اخبار 25969 اخبار امروز : 20
  • تاریخ : یکشنبه - ۳۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 - May - 2024
  • ساعت :
    تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

    تجمع متقاضیان مسکن ملی اهواز مقابل صداوسیمای مرکز خوزستان

    جمعی از متقاضیان مسکن ملی اهواز امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۰۳، در مقابل صداوسیمای مرکز خوزستان تجمع کردند تا صدای خود را به گوش مسئولان استانی و کشوری برسانند.

    مسیرمردم :جمعی از متقاضیان مسکن ملی اهواز امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۰۳، در مقابل صداوسیمای مرکز خوزستان تجمع کردند تا صدای خود را به گوش مسئولان استانی و کشوری برسانند.

    این تجمع ظاهرا در اعتراض به افزایش قیمت خانه‌ها برگزار شده است؛ یکی از معترضان کاغذی در دست داشت که بر روی آن نوشته بود: «مسکن ۲ میلیاردی، کجایش ملی است». در بنری هم که نوشته شده: «ما اعضای نهضت ملی مسکن اهواز (پروژه فرهنگ شهر) از مدیر محترم اداره کل راه و شهرسازی و کلیه مسئولی خواهشمندیم به فکر متقاضیان بی‌بضاعت باشید و جلو زیاده‌خواهی ستاد اجراء فرمان امام و پیمانکارانش را بگیرید.»

    معترضان در بنر دیگری که با تسلیت به نهضت مسکن ملی اهواز و ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شده، اعتراض خود به قیمت‌ها را چنین منعکس کرده‌اند: «با شروع تحویل اولین واحد با نرخ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، باید فاتحه مسکن محرومان را بخوانیم.»

    بخش بزرگی از ثبت‌نام‌کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن اهواز فاقد قرارداد خرید ملک هستند. آنان خواهان عقد قرارداد، زمان‌بندی پرداخت متناسب با پیشرفت پروژه‌ها، تعیین زمان تحویل و تعیین قیمت تمام‌شده هستند و می‌گویند مسئولان استانی و کشوری باید مانع افزایش قیمت‌های بی‌رویه در این پروژه شوند.

    علت برگزاری این تجمع در مقابل ساختمان صداوسیمای مرکز خوزستان، جلب توجه رسانه ملی به مشکلات گریبان‌گیر مردم عنوان شده است.

    بیش از ۱۰۰ نفر از کسانی که به امید خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند در این تجمع اعتراض حاضر بودند. همچنین مخاطبان به انتشار خبر این تجمع در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد مشکل فقط محدود به مسکن ملی اهواز نیست و متقاضیان در سایر شهرهای خوزستان، از جمله اندیمشک، به کندی روند ساخت واحدهای مسکونی اعتراض دارند.

    گفته می‌شود تعداد زیادی از متقاضیان مسکن که در شهر جدید رامین در شمال اهواز جانمایی شده‌اند نیز به دلیل تهی‌بودن این شهر جدید از امکانات اولیه سکونت و زیرساخت‌های شهری مانند مراکز بهداشتی درمانی، واحدهای آموزشی، خدمات شهری و… از طرح انصراف داده‌اند.

     

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت مسیر مردم منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا